A Prima Fase di Formazione Interna nantu à u Sistema di Gestione di a Qualità Realizzata da a Cumpagnia

In un tentativu di rinfurzà l'apprendimentu è a cunniscenza di l'impiegati in pusizioni cunnesse nantu à u sistema di gestione di qualità ISO13485, rinfurzà in modu efficace a gestione generale di a cumpagnia è standardizà u prucessu di operazione di ogni dipartimentu, da u 1 à u 3 di settembre, Liang Leiguang, u rappresentante di a gestione. / manager di qualità, hè stata assignata da a cumpagnia per fà a furmazione interna di prima fase nantu à u sistema di qualità in a sala di cunferenza à u terzu pianu di l'uffiziu.I capi di ogni dipartimentu è l'impiegati cunnessi anu assistitu à sta furmazione.

Questa furmazione hè realizata da manuali di qualità, documenti procedurali è altre perspettivi.Inoltre, combina a teoria cù a pratica, chì hè vivace, interessante è originale.In i ligami di cumunicazione è dumande è risposte durante u prucessu di furmazione, i prublemi attuali di a nostra cumpagnia sò stati discututi, chì anu benefiziu à tutti assai.In u prucessu di furmazione, i participanti cuncintrau a so attenzione, anu arregistratu currettamente i punti di cunniscenza pertinenti è anu participatu attivamente à a discussione.L'atmosfera di tutta a furmazione era assai entusiasta.

U 3 di settembre, l'impiegati chì anu participatu à a furmazione anu avutu una valutazione di a cunniscenza basica di a furmazione di prima fase.U risultatu di a valutazione hè chì tuttu u persunale hè qualificatu è l'effettu di furmazione previstu hè ottenutu.

In virtù di sta furmazione, i capi di tutti i dipartimenti è l'impiegati in a cunniscenza di pusizioni cunnessi nantu à u sistema hè stata rinfurzata, u prucessu hè statu standardizatu, è a cuscenza di a qualità hè stata rinfurzata, ponendu una basa sana per a prumuzione generale di u sistema. cumpagnia.


Tempu di Postu: Set-07-2021