Lettu Medicu Cumu classificà

I letti medichi ci sò parechje classificazioni di spezie, in particulare a seguente classificazione: secondu u materiale, pò esse divisu in u lettu medicale ABS, tutti i letti medichi in acciaio inox, i letti medichi in a mità di l'acciaio inossidabile, i letti medichi spray all-acciaio, etc. .

Per funzione, pò esse divisu in letti medichi elettrici è letti manuali per l'usu medicale, i letti medichi elettrichi ponu esse divisi in cinque funzioni letti medichi elettrici è trè funzioni letti medichi elettrichi, è letti medichi manuali ponu esse divisi in dui letti di letti medichi, letti medichi singulu shake, letti piani per l'usu medico.

Will u muvimentu pò esse divisu in letti medicale è un angulu dritta di i letti medicale pulley, in u quali letti medicale General Electric sò pulleys mobile.

In più, ci sò altre funziunalità particulari di i letti, cum'è ultra low three features electric beds, home care bed, potty-medical beds, burns turn over beds, lettu d'emergenza, letti di mamma è zitellu, lettini, letti di i zitelli, cure intensive ICU. letti, u lettu d'esame, etc.

Letti per usu medicale apparizione paragunatu à u sèmplice, di sicuru, u fabricatore di lettu medicale o funzione-orientatu, pò aiutà i pazienti nursed daretu à una bona salute è esse capaci di più rallentari in a cundizione di u paci, più còmuda è còmuda.


Post time: Aug-24-2021