Mobili di Ward Hospital Per Creà Un Paziente Più Caldu è Sicuru

Hospital Ward Furniture hè una parte integrante di u disignu di l'ambienti spazii muderni di custruzzione di l'ospitale, in u passatu, a maiò parte di i mobili di l'uspitalu hà un culore unicu, principarmenti biancu, cù u sviluppu di a scienza medica, hè dimustratu chì a cundizione fisica di u paziente è statu mentale sò ligati à u culore in qualchi gradu, è l 'applicazzioni di culore in mudernu Hospital Ward Furniture, Non solu benefica à cure mediche, ma dinù à u sviluppu di Hospital Ward Furniture hà un rolu assai impurtante.

Ward hè u spaziu cunvalescente in u prucessu di trattamentu inpatient è riabilitazione, è u disignu di culore hè assai impurtante.Se u paci hè ricuperatu da una sala maltrattata, pò facilmente causà ansietà è discomfort à a ricuperazione di u paci.Oghje, aghju da parlà cun voi.L'applicazione di u disignu di culore di i mobili di medicina tradiziunale cinese in l'ambiente spaziale.

U standard di cuncepimentu di u culore di i mobili di stanza hè di creà un ambiente medico "armuniosu è còmode", in modu chì i pazienti in un statu rilassatu è felice di trattamentu di riabilitazione, per alleviate a pressione è a paura di l'ospitalità di u paziente, questu hè l'uspidale per i pazienti, a famiglia di i pazienti è persunale medicale cure umanisticu impurtante incarnazione.

I culori caldi in certi pazienti cù l'ipotensione in a sala è a sala di cunvalescenza hè più comunmente utilizatu per aiutà i pazienti à migliurà a pressione di sangue è rinfurzà l'appetite, caldu, saturazione alta di u culore splendidu hà un sensu di eccitazione, un forte impattu visuale.

I culori friddi dannu à e persone un sensu di frescura è stabilità, anu l'effettu di eliminà l'avè, soprattuttu per i malati cù febbre alta è ostetricia è ginecologia.I culori friddi facenu chì a ghjente si sente rinfrescante, tranquillità, blu chjaru, viola è altri culori in l'applicazione di Mobili di l'Hospital Ward più larga.

I culori di luce (cum'è l'aranciu superficiale, a luce gialla, etc.) nantu à i malati di a malatia anu una forte fiducia in u rolu, di solitu in a sala operatoria, a chirurgia è l'usu di i malati terminali, ponu permette à u paci per eliminà u spiritu di tristezza è riduce u dolore fisicu, dà speranza è luce.

I culori di u culore di melanconia (cum'è grisgiu, giallu, giallu è verde, è cusì) sò raramente usati in l'Hospital Ward Furniture, ma sò adattati per i pazienti cù mobili di sala psichiatrica, tonalità grisa è sopra culore per dà à a ghjente un sensu friddu è malincunicu. è cusì inibisce i malati mentali.

Hospital Ward Furniture mudelli decorattivi, mudelli di culore è cusì, più cunsiderazione di i bisogni psicologichi di e persone.cum'è u culore di u mobili di sala ordinariu è u modellu cuncisu, eleganti è cusì, u culore di u mobili di sala di pediatria salta, u tondu compactu di mudeli è cusì.Culore di u caldu è friddu, decoru simplificatu, etc vi suscitarà forti risposta psicologica di a ghjente, cusì, Hospital Ward Design Furniture varieghja da persona à individuu, più persunalizatu, Custom-made Hospital Ward Furniture disignu è pruduzzione vi cumparisce in u spitali.

U spaziu di l'uspitalu mudernu deve dà à i pazienti un sensu di locu più cálido, più sicuru, più efficau, più cunvene, cusì chì i pazienti ùn ponu micca solu trattamentu prufessiunale, ma ancu in u visu è psicologicu per ottene un calmante megliu.

U disignu di u mobili di sala di l'ospedale incorpora l'elementu di culore per mette in risaltu a so impurtanza, attraversu u disignu di collocazione ragiunate di culore, presenta l'effettu visuale diversu, à l'assistenza medica, a psiculugia di u paziente, a fisiologia produce una certa influenza, sceglie a serie di culore adattata, hè vantaghju. in rinforza u paci à cumbatte a malatia a cunfidenza, mantene un umore allegria rilassata, accelera u Per u paziente per creà un ambiente di trattamentu còmode, per chì l'integrità fisica è mentale di a guariscenza.



Post time: Aug-24-2021