Letto pieghevole pratico è creativo

Home sempre vulete più letti, ma piglià in contu u spaziu troppu, hannu a rinunzià ~ ~ ùn perde u core, Xiaobian vi aiuta fora di attenti!In fatti, questu ùn hè micca difficiule, ma ancu per ottene una varietà di modi, cum'è l'usu di u lettu plegable, nè occupanu spaziu, ma ancu portanu assai funziunalità supplementari.Sottu, per u vostru riassuntu di sette modi, sperendu di purtà un pocu di cunvenzione per a vostra vita di casa.

Aumentu di u lettu pieghevole invisibile in u spaziu di l'uffiziu

A volte ùn hè micca necessariu di piglià una grande zona di spaziu solu per aghjunghje un lettu.Fighjate à stu studiu, u grande armariu biancu piattarà u lettu, u pruprietariu di u ghjornu à travaglià quì, u lettu di sera per tirà u lettu pò riposu, questu usu di u spaziu ùn hè micca assai degne di lode!

Quandu u lettu ammucciatu tiratu à u supportu in terra, u cabinet uriginale naturalmente divintò un muru di fondo di bedside pratica è criativu, tramindui i lati di u cabinet hè diventatu un "barriera naturale" à purtà a ghjente nant'à u psicologicu Un sensu di sicurità.

2, lasciate l'area di l'uffiziu di i scaffali per accoglie u lettu plegable

Se spessu travagliate l'overtime per via di u travagliu occupatu, hè megliu stallà un lettu plegable in l'uffiziu per furnisce cun comodità.In questu modu, u lettu plegable ùn pò micca solu esse usatu per voi di riposu, ma ancu per riceve invitati.Quandu ùn avete micca bisognu, plegate, u vostru spaziu di l'uffiziu pò ancu esse assai spaziosu.

3, cusì chì l'intrattenimentu trà l'armadiu di almacenamiento per plegà u lettu

Fighjate, una sala di recreazione multifunzionale chì ùn interferiscenu micca cù i bisogni di divertimentu è pò ancu esse aduprata cum'è una stanza.Stu approcciu hè assai adattatu per a casa per avè una visita brusca à l'usu di l'amici Oh!

4, u lettu plegable incrustatu in u muru

Sè vo veramenti ùn vulete un grande lettu à piglià troppu spaziu, vi pò vulete usà un metudu persunalizatu, u lettu in u muru, è u lettu pò esse disignatu nant'à i dui lati di a forma di scaffali sèmplice, usata à pusà. lampi è articuli cumunimenti usati Aspetta.

5, in u sfondate TV incrustatu in u lettu plegable

U muru posteriore di a TV à u latu manca di u display prominente, in fattu, hè un lettu plegable oculatu, ùn hè micca stupente?Ma deve esse nutatu chì un tali designu di lettu plegable richiede una stanza abbastanza grande per accoglie u lettu di u salottu Oh!

6, cusì chì u divano è u lettu plegable in unu

U divano è u lettu sò unu, u lettu hè ammucciatu in l'armadiu biancu, allora, sta stanza hè naturalmente cù u salottu è a stanza di duie funzioni.Fighjate, quandu u lettu hè pusatu, una stanza cunfortu serà presentata davanti à voi.È u divano uriginale daretu hè ghjustu cum'è un usu bedside, u cabinet in u lettu di pusizioni lettu Chen cum'è un muru di fondo bedside, ùn ci hè micca sensu di viulenza.

7, in a stanza di i zitelli per aghjunghje lettu plegable

A stanza di i zitelli hè spessu troppu spaziosa per via di u spaziu serà un perdu di suspettu, allora per a mancanza di sta carenza, pò vulete unisce à u dispusitivu di u lettu plegable.Quandu i zitelli ghjucanu stanchi, ponu ancu esse usatu per riposu.

Siccomu u lettu plegatu hà bisognu di spaziu abbastanza per allughjà, allora l'ampiezza di u spaziu è u gradu di libertà di l'attività hè necessariu.Stu disignu di a stanza di i zitelli, u desk hè ancu cuncepitu in un modu plegable per ottene a funzione di cunversione di u spaziu.

Piccula taglia, facile à purtà, facile à upirari, da a terra à riposu, oltri i stuoie a prova di umidità, moda di campeghju di lettu, i prudutti pratichi, hè un portable, facile à upirari, cuscinetti forti, oltre u pad umidità, camp bed a prudutti eleganti è pratichi.

Applicabile: divertimentu in vittura, pesca all'apertu, individuale, cusì chì i dilettanti di l'aria aperta ponu gode di u piacè all'aperto di stelle all'aperto, sentenu a natura.Luntanu da a terra: dura, brutta, marea, insetti, cusì chì a vita outdoor arbitraria più eccitante.Siconda pò ancu esse aduprata, balconi è uffizii ... ... pò esse qualificatu cum'è un lettu, sdraiatu preoccupatu!



Post time: Aug-24-2021