Affari di trasfurmazioni di cuncepimentu

I prudutti seranu esposti: Equipamentu di salvezza d'emergenza, Lettu medico, Lettu plegable di campeghju, Carrettu di doccia, etc.

1

I 85thCMEF si terrà durante Oct.13 ~ 16thà Shenzhen World Exhibition & Convention Center.

Indirizzu: N ° 1, Zhancheng Road, Fuhai Street, District Baoan, Shenzhen, Guangdong, Cina.

U nostru Booth No.: Hall 15-15L45

Cù 25 anni di sperienza di fabricazione in u cuncepimentu è u sviluppu di l'ospedale mobili militari è i mobili di sala di l'ospedale, simu entusiasti è fieri di sparte l'innuvazione di u produttu è i successi à l'85.thCMEF Shenzhen.

Siate preparatu cù u nostru novu Lettu di Campeggio Pieghevole Mobile.Imballa cum'è una valigia per u trasportu è u almacenamentu faciule è hè faciule da stallà chì hè perfetta per ospedali di campu mobili, centri di ricuperazione di disastru è rifugi pop-up.

2

U lettu ICU DY5895 hè unu di i letti di l'uspidale più populari.In l'ultimi anni avemu mandatu parechji milla copie di questu in parechji paesi.Un lettu di l'uspidale hè una compra chì ùn hà micca solu a so ghjustificazione ecunomica, ma ancu e caratteristiche chì permettenu à i pazienti di avè un sughjornu còmode è sicuru in l'uspidale.U lettu medicale DY5895 combina questi vantaghji è l'alta qualità è a facilità d'utilizazione hè ancu apprezzata da a maiò parte di i clienti.

3

L'incredibile carrettu di doccia idraulicu serà ancu cun noi, u so design attraente è u mecanismu di struttura sicura sò stati a megliu scelta per a cura di l'igiene persunale di i pazienti o di l'anziani.

4

Intantu, avemu a propria capacità di R&D di travagliu in lamiera.Accessori per lettu d'ospedale OEM R&D
PP ABS PE Plastic Injection and Blowing Molding Processing Production;Accessori per lettu d'ospedale Scatola di plastica Box Tool Box Design and Processing Service OEM...

Aspittemu di scuntràvi à u Stand No.: Hall 15-15L45, Shenzhen World Exhibition & Convention Center.


Tempu di posta: 03-09-2021